Sunday 18 October 2015

Wahai datuk mustafa....berapa kali dah saya pesan..jgn buat sesuatu statment yg bodoh dan bangang...ckup la setakat sekarang ni rakyat dan benci pucuk pimpinanan kjaan sekarang jgn la di tambah lagi caci maki rakyat utk krajaan bn..sb apa yg say nmpk hampir 80% menteri kabinet dlm parti barisan nasional semuanya " dungu, bangang dan tolol " bila buat sesuatu statment...malah ada yg berlagak pandai tau serba serbi...padahal semuanya macam najis...apa jua jua projek serta duit yg ada semua korang sapu sampai kejung rakyat sekarang ni  !  x ckup lagi ke korang nk bodoh kan rakyat  ?  cuma kat sini saya nk igt kan sekali lagi " yg menaikan anda semua di tempat yg ada sekarang adalah kami iaitu rakyat dan yg akn menjatuhkan kamu pon nnt kami rakyat " jd tolong jaga dan hormati perasaan rakyat yg berbilang bangsa ini....jgn di sb pakai tai dan kot kita merasakan kita bijak dan pandai sedangkan hakikat nya " dungu ".....setiap kali statment di buat oleh menteri kabinet bn rakyat pasti tertawa...servev yg saya lakukan sekarang melebihi 200% yg rakyat mmg sudah tiada keyakinan terhadap kerajaan bn  !  maka bersiap sedia lah dari sekarang sb masa anda semua bersama najib sudah semakin suntuk  !  jd sebelum anda semua jatuh cpt pm saya utk saya aturkan semua menteri kabinet utk kerjaya baru anda semua di tesco,  giant dan court memot sbgai salesman....

No comments:

Post a Comment