Friday 21 August 2015


Oleh RTKY Staff pada 
20 August 2015, 11:08PM
Walaupun kini sedang sibuk dengan perniagannya, Neelofa dalam masa yang sama menjelaskan ada juga beberapa lelaki yang cuba mendekati dirinya namun pelakon dan pengacara ini sendiri mengelak untuk menjalin sebarang hubungan.
 
“Memang ada lelaki yang cuba mendekati saya tetapi saya mengelak kerana tidak mahu memberi mereka harapan. Kalau saya mahu menjalinkan hubungan dengan lelaki, biarlah hubungan itu ada hala tuju. Kalau boleh saya tak mahu bercinta dengan jejaka di bawah usia 30 tahun”
“Kalau boleh lelaki itu biarlah melepasi usia 30 tahun. Ini kerana bagi saya mereka dalam umur begini sudah matang dan sudah faham erti sebuah hubungan,” katanya kepada Harian Metro. Selain itu, Neelofa tidak meletakkan sebarang ciri-ciri lain untuk menjadi teman hidupnya. 
Nampaknya peluang masih terbuka luas bagi jejaka di luar sana untuk memikat hati Neelofa. Semoga satu hari nanti Neelofa akan berjumpa dengan jejaka pilihan hati dan pastinya peminat pun tidak sabar untuk berkongsi rasa gembira. (rtky/s)

Komen & Lain-lain
13 komen untuk “Neelofa Cari Suami Berumur Lebih 30 Tahun
  1. PAPARAZI2015 says:
    RUGI LA CARI YG 30 LEBIH….TGK CHE TA KITE TU HAAA….KO PLAK NAK CARI YG 30 LEBIH APE ADE HAL CIK ADIK MANIS…RUGI LA…PEPET KO MASIH LOM PUAS KOTEY LAKI KO DAH TERKULAT2 BILA UMUR 40..KENA PLAK LAKI KO ADE KENCING MANIS NANYAAA LAAAA….
    1. che ta says:
      Bdoh..aku pun dh nyesal sgtt2 kawin dgn zain,kotey kecik.aku x puas.kotey ibarat plk form 5 gitu.aku dh berank 2.first time dpt kotey zain,aku x dpt rs pun btg kotey tu msuk keluar msuk dr pukiy aku ni.buat2 puas.si zain rs dia hebatlh tp thumb down dr aku utk diyer..bek kawin org india,kotey bsr,itam & pnjg
  2. PAPARAZI2015 says:
    MUKA PENYANGAK YG DIKEHENDAKI POLIS KERANA LETUPAN DI BANGKOK TU MCM MUKA ZIZANG BODOW TU…NTAH2 DIA.
  3. Fara Mendoza Bauta says:
    tak usah memilih lopak.. ko bkn cantik sangat pun!! papun Anzalna tetap cantik and the best!!!
  4. Feeza says:
    menjana pendapatan sampingan. x perlu modal. cuma click paid advertisement
  5. Matbon says:
    Nak bg tau pilihan kerabat kelate la
  6. Sabahan says:
    tak semestinya umur 30 tu matang, klau matang pun , iman tak kuat sama juga, biar cari yg muda, yg penting akhlak tinggi, agama kuat, yg blh bimbing ke jln allah . .sekarang umur2 30an la yg paling banyk curang belakang isteri . .jangn silap langkah nnti jdi mcm noradenis
  7. neelopar says:
    komen atas semua macam sial, ni kira neelofa dah matang la tak cari laki umo muda drp dia. well sekarang girl semua nak cari laki yg lg tua drp diri sendiri means dah matang. kalau cari hat yg lepas sekolah memang tak ke pelamin la. phuihhh
  8. lebih 30 maknenya 40 la
  9. Fazli says:
    MashaAllah.. jgn la kita komen mcm gitu sekali… kan lebih baik kita mendoakan yg terbaik utknya. Itu yg diajarkan di dalam islam kan. Mendoakan sesama saudara islam. Maaf la kalau saya silap. Saya dari sgpore. Jdi mungkin saya silap kata.
  10. kahrul says:
    bodoh la nelopak ni… dah laku pergi pakai tudung…sekarang.. dah tak laku sangat… 
    aku tak percaya agama islam tapi aku lahir sebagai islam ..org melayu
    aku sebenarnya langsung tak percaya tuhan… 
    macama mana nak buat…
  11. upyours says:
    eh eh bukan awak ngan shafie apdal keww? kakak awak la zahida rafik tu kan.
  12. AkuRasa KorgBodoh says:
    Kelakar betul komen² kat sini. Korg terang² cemburu & marah sbb dia tak pilih korg. Baik pon dia x pilih, nampak sah belum matang. Dia punya hidup, dia punya pilihan. Korg suka kalau org kutuk pilihan korg? Agak² la wei

Leave a Reply 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No comments:

Post a Comment