Saturday 21 November 2015

Simpanan & Pelaburan Zenith Gold  !

PASIF INCOME ~ ETA PROFIT

Satu Plan KEWANGAN Jangka Sederhana Yang Menawarkan Dividen Harian 0.5% - 2% Sehari Selama 400 Hari. Kadar Dividen Adalah Tidak Tetap ( Mengikut Harga Pasaran Emas  Dunia ). Plan Ini Membantu Anda Untuk Merancang KEBEBASAN KEWANGAN Dengan FORMULA 7X GANDA ZG !!!

A- Plan Persaraan
B- Plan Belian Kereta/Rumah
C- Plan Haji/Umrah/Percutian
D- Plan Bayaran Hutang PTPTN/Kredit
E- Plan Simpanan Jangka Pendek/Sederhana/Panjang.

Sit & Relax - Duduk Diam Dapat Duit !! ( Sesuai Untuk Golongan Yang Suka Simpanan Tetap Seperti ASB/Mutual Fund/Fixed Deposit )

AKTIF INCOME - BIZ PLAN

Satu Plan Perniagaan AFFILIATE ( 100% Online ) , Yang Tidak Memerlukan Kos & Risiko Yang Tinggi . Anda Hanya Perlu Berkongsi Dengan Prospek , Apa Yang Anda Buat & Dapat ! Biar Mereka Yang Berminat Membuat KEPUTUSAN ! Tiada PAKSAAN ! Jika Mereka BUKA AKAUN EMAS Anda DAPAT, Jika Mereka TIDAK BUKA AKAUN EMAS Pun Anda TETAP DAPAT ! TUNAI + EMAS !! Tiada ISTILAH RUGI DALAM PLAN ZG , Hanya Untung Sahaja ! IN SHAA ALLAH .

ADA 5 BONUS YANG Di TAWARKAN DALAM PLAN PERNIAGAAN ZENITH GOLD !!

1)Bonus Penajaan- Anda Akan Di Bayar Hasil Dari Penajaan Ahli Baru. Jika Ahli Baru Membuat Simpanan Tambahan (Top Up ) Maka Anda Akan Terus Menikmati Bonus Penajaan !

2)Bonus Dual Team- Anda Akan Di Bayar Hasil Dari Penajaan Anda @ Ahli Dalam Rangkaian Group A & B. Susunan Berlaku Secara Manual Dimana Anda Boleh Memilih Untuk Menyusun Ahli Baru Samada Group A@B . Tiada Had Masa & Generasi ( Level ) . INFINITY !!

3)Bonus Placement - Anda Akan Di Bayar Jika Cukup Kuota 3 Ahli Baru Di Daftar Kan Bawah Username/ ID Anda .Selepas Itu Anda Akan Berterusan Di Bayar Setiap Kemasukan Ahli Baru/ Ahli Menambah Simpanan Dalam  Rangkaian Anda , Sama Ada Dari Penajaan Anda / Downline / Penaja Anda . Anda Akan Di Bayar Sehingga 20 Generasi ! Anda Juga Akan Menikmati Bonus Placement Walaupun Hanya Sebelah Group A@B Yang Aktif !!

No comments:

Post a Comment