Wednesday 20 January 2016

Wahai Perdana Menteri negara kesayanganku dan pemimpin UMNO Kedah, jangan Bodoh Sombong.

Rakyat marhaen dah berbuih mulut bersuara untuk memulihkan kemudi Kapal Malaysia yang sudah pun tersasar dari destinasinya.

Jangan hanya membisukan mulut dan memekakkan telinga.

 Enough is enough!

Mari kita menilai logik penyingkiran DS Mukhriz

1) DS Jamil Khir, Menteri dibelakang Skandal YAPEIM dibela dan tidak disingkirkan.
(Beliau berani pulak nak mendesak DS Mukhriz untuk berundur)

2) MB Pahang yang dikatakan muka disebalik skandal Bauksit yang menenggelamkan bumi Pahang dipelihara dan tidak disingkirkan

3) My once beloved Prime Minister who has steered Malaysia into what could possibly be the biggest National Scandal (1MDB) is treated like a King.

Yang bersih disingkirkan, yang dikatakan kotor diagungkan.

What is happening to our beloved country?

Malaysians have spoken time after time again to no avail.

It's time for UMNO leaders to act.
Please do what is right.

Saya tidak duduk di atas takhta politik.
Saya tidak berjawatan tinggi.
Saya tidak kaya.

Tetapi saya hanya salah seorang rakyat marhaen yang mencintakan Negara saya.

Please do something!

I beg of you,
I beg of you,
I beg of you.

Please.

Regards,
Macai Malaysia

No comments:

Post a Comment