Monday 24 March 2014

Friday, March 21, 2014

Mereka Tahu Lokasi Pesawat Malaysia Airlines MH370


Pasangan Ini Tahu Dimana Pesawat MH370 Yang Hilang | Suami perempuan gambar di atas ini mendakwa bahawa kes Kehilangan MH370 ada kaitan dengan makhlus halus selepas berkomunikasi dengan nya. baca selanjutnya

Pasangan Ini Tahu Dimana Pesawat MH370 Yang Hilang

Pada mulanya kita dapat petunjuk ketika solat zuhur . Awalnya isteri saya yang dapat petunjuk , katanya dia merasa lihat sesosok orang yang berpakaian seperti layaknya seorang pilot , " kata Fajar di kediamannya , Jalan Bentara

Fajar menambah , Winarti yang boleh berkomunikasi dengan makhluk halus itu seperti kerasukan . Tingkah laku Winarti tidak seperti biasanya apabila menerima petunjuk tersebut . " Saya kalau bercakap sama isteri biasanya pakai bahasa Jawa , tapi waktu itu biasa saja pakai bahasa Indonesia , " tambah Fajar .

Sambil diarahkan oleh isterinya yang melakukan penerawangan , Fajar cuba mencari tahu titik koordinat dengan menggunakan teknologi Google Earth . Setelah cukup lama , akhirnya mereka mencari titik koordinat pesawat dengan nombor penerbangan MH370 itu , yakni pada 7 - 47'47 .90 " -105.13 '39 .59 " yang berada di dekat laut lepas Vietnam .

Tak hanya lokasi pesawat , Fajar mendakwa isterinya juga mengetahui keadaan pesawat dan para penumpangnya . Menurut dia , pesawat yang membawa 239 orang itu masih utuh di bawah laut berarus deras . " Keadaan penumpang masih dalam keadaan duduk di bangku penumpang, " tutur dia .

Sementara , Winarti berkata penggunaan itu tak hanya dia terima saat salat zuhur saja . Dia mengaku juga mendapat petunjuk saat salat subuh . " Apabila sembahyang subuh , saya dengar suara takbir dan teriakan . Setelah sembahyang subuh itu saya lantas mengaji , ketika mengaji saya tiba - tiba nangis dan ngerasa kasihan mendengar jeritan itu , " ujar Winarti .

Tuntutan ini sudah disampaikan kepada pihak berkuasa . " Kami meminta agar pihak berkuasa boleh terus memeriksa ke titik ordinat tersebut agar pesawat boleh didapati , " kata Fajar .


Nota : Emmm admin pun tak tahu nak komen apa pula ini. Ini perkongsian dari orang pendalaman negara jiran kita iaitu indonesia. Apa komen korang ?

Sumber - liputan6.com

2 comments:

  1. betul la tuhh... apa yg dia katakan.. kerana kapal malaysia tidak dirampas oleh mana2 pihak.. itu hanya pembohongan.. kerana kapal itu berada di dasar laut antara sempadan vietnam dan kelantan di atas pasir mas.. sy dpt info ini sudah lama dari seorang mursyid.. admin bole search apa itu Mursyid.. wallahualam.. berdoa bnyk agar Allah mempertemukan kapal itu.. wallahualam... sekian terima kasih.. 
    #SayaHambaAllahSWT

    Reply
  2. secangih apa pon dia pakai kalau ada campurtagan makluk halus..mana kelihatan
    Reply

No comments:

Post a Comment