Tuesday 28 July 2015

TAN Sri Muhyiddin Mohd Yassin memberi keterangan kepada pihak media di perkarangan kediamannya di Bukit Damansara. - Foto Asyraf Hamzah KUALA LUMPUR: Tan Sri Muhyiddin Yassin akan menjawab segala persoalan berbangkit mengenai penggugurannya dari jawatan Kabinet, esok. Beliau yang digugurkan dari jawatan nombor dua negara pada pengumuman rombakan Kabinet dibuat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini, memaklumkan akan mengadakan sidang media di kediamannya di Bukit Damansara, jam 11 pagi. "Saya sudah pun mengeluarkan kenyataan pada hari ini dan media pun telah melaporkan tentang apa yang berlaku. Saya tidak akan memberi kenyataan baru. "Saya akan maklumkan esok jam 11 pagi. Saya jemput semua media untuk datang. Di situ nanti saya akan perjelaskan apa-apa pertanyaan dan persoalan yang hendak dikemukakan oleh media tempatan mahupun antarabangsa," katanya. Beliau berkata demikian ketika menemui media yang berkumpul di pekarangan rumahnya di Jalan Setia Bakti, di Bukit Damansara di sini, malam ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/70656?m=1

No comments:

Post a Comment