Saturday 18 July 2015

Cina tak sedar sape selamatkn mereka dari di bunuh Jepun??-Melayu!!
Cina tak sedar sape bagi makan mereka anak beranak dan dapat berkerja kumpul duit hantar ke China yng daif di zaman komunis kalau tak bumi bertuah kepunyaan bamgsa Melayu!!
Cina tidak sedar siapa yng melariskan jualan mereka walaupun mereka menipu dalam perniagaan walau mereka melbyelitkan daging babi,riba"dalam berdagang dan bole memakan babi sesuka hati di negara Islam ini kalau tidak Melayu!!--- cuba pindah ke negara2 Islam yng lain ??- jangankan babi xx temple pun tk boleh di bina sesuka hati.. Kalau orang Cina rasa negeri ini racism terhadap mereka ??- pergi gulung tikar bungkus kain baju dan berambus balik ke negara China asal usul mereka dan cuba hidup berdikari di negara sendiri- Malaysia yakin tetap maju tetap berkat tetap makmur dengan doa dan kerja kuat bangsa Melayu sendiri - Orang Cina tidak perlu menuding jari mengatakan mereka yang menyebabkan Malaysia maju kaya tetapi bumi bertuah ini tetap kaya dengan hasilnya berkat kurnia dari Tuhan yang di sembah oleh bangsa Melayu iaitu Allah swt dan selawat dan salam kpd nabi Muhamad saw!!
Orang Cina yang membuat Malaysia jadi kotor busuk dan bnyk babi arak nightclub pelacuran dan perniagaan cetak rompak - mereka berniaga apa saja asal dapat jadi kaya tak kira halal atau haram!!- Adakah bangsa Cina menghurmati ugama Islam sebagai ugama resmi di Malaysia??- Kerjaan Melayu ini memejamkan mata dengan aktiviti haram bangsa Cina -- sehingga pelancung luar menganngap Malaysia terutama KL dan Penang samgat kotor berbau busuk dan sarang maksiat dan melihat Mlysia bukan negara Islam tetapi negara Entah BerAntah dan kepunyaan Cina!!-
Adakah kerajaan Melayu yang di tuduh racism ini menyekat kelahiran anak2 Cina pemakan babi ini spt  negara mereka sendiri China??
Siapakah yang memungut dan mengambil anak2 perempuan dari bangsa Cina yng di buang dan di jual dahulu kalau bukan bangsa Melayu ?? Lihat saja di China bayi2 perempuan di buang di tepi jalan dan tiada siapa memungutnya??- Alangkan bangsa sendiri tidak sanggup membela bayi2 itu!!
Kerajaan Melayu ini yang di tuduh racism masih membenarkan perkuburan bangsa Cina di atas2 bukit yang mahal dan indah pemandangan utk roh2 Cina Mampos di semadikan sedangkan tanah2 itu adalah sangat mahal dan sepatutunya dijadikan hak milik kerajaan utk pembinaan kondominium atau hotel2 peranginan tetapi
Menjadi kubur Cina!!-di mana kubur Melayu??- semakin jauh di pinggir desa!!-- tidakkah bangsa ini sedar betapa kerajaan Malaysia memuliakan bangsa Cina sehingga di saat kematian mereka!!- cubalah mereka tinggal di USA Australia Canada jangan harap perkuburan Cina di tempatkan di Beverly Hills!! huh mati hidup muka Cina yang layak di pangiil Silly asian tidak akan di layani walau menangis airmata darah sekalipun oleh USA dan negeri2 barat lainnya!!- sedar lah diri mereka yang tidak tahu diuntung di bumi bertuah ini!!
Siapakah yang berkerja keras bermati2 an mengempur komunis dahulu sehingga Malaysia aman damai??- tidakah bangsa Melayu yang mengadai nyawa mempertahankan negara tanahair tercinta!!
Tidakkah bangsa Cina sedar  Jepun sangat benci dengan mereka dan todak mahu bangsa Cina hidup di dunia ini??- kenapa dan mengapa??-
Tidakah bangsa Cina di negara ini sedar jika mereka tinggal di Indonesia tidak ada lagi nama Cina bahasa Cina sekolah Cina ??- Semuanya di tukar kpd satu bangsa satu bahasa satu nama iaitu Indonesia!!...bangsa Cina tidak wujud di Indonesia!!
Adakah bangsa cina di suruh menutup aurat di negara Islam spt Malaysia??-mereka bebas memakai apa saja dan tidak perlu
Menghurmati ugama resmi di Malaysia tetapi cubalah mereka berpakaian terdedah di negara Arab kalau tidak di hukum dan di penjarakan!!- dimana sikap menghurmati negara ini oleh bangsa Cina!!
Jangan bangsa Cina cuba menutup malu sendiri apabila mereka migrate kenegara luar mereka hanya di anggap orang Asian dan tidak di pandang oleh orangputih malah di kawasan elit orang barat tetap memandang rendah bangsa Cina dan tidak menegur mereka - selalunya bangsa cina akan memcari orang Melayu dan barulah sedar diri hanya bangsa Melayu yang tidak memandang bulu??- hanya bangsa Melayu yng masih ingin tersenyum dan mengajal minum teh tarik dan sepinggan kue dan nasi lemak!!-
Sebenarnya bangsa Cina sudah gentar dengan keberanian bangsa Melayu berniaga dan cemburu dengan kejayaan bangsa Melayu di bidang perniagaan yang dulunya di monopoli
Oleh bangsa Cina!!- oleh sebab itu parti2 cina sengaja memporakperandakan dan meminta itu ini dari kerajaan dan mengutuk ketajaan Malaysia!!
Bangsa Cina terkenal tamak dari segala segi!! Makan minum!! Wang !! Dan ingin kaya cepat tidak kira dengan memijak siapa pun !! Halal ataupun haram!-
Orang Melayu tidak lokek mengajar resepi2 Melayu sehingga rendang kue mueh Melayu nasi lemak kari ayam menjadi modal perniagaan bangsa Cina dan mendabik dada mengatakan itu tecipe baba Nyonya-- bukan main lagi spt kacang lupakan kulit nama Melayu dihapuskan biar pupus!!
Orang Cina bole tidur berdengkur .bole ketawa mengira duit bertimbun dan megah memandu kereta2 mewah tetapi siapakah yang menjaga keselamatan? KeAmanan negara ini berpeluh bermati- matian dengan gaji kecil kalau tidak polis askar yang terdiri dari bangsa Melayu dan bangsa India yang setia dari bangsa Cina yang pandai bermuka2 dan hanya tahu untungnya saja!!
Semoga tuhan melindungi tanahair tercinta bumi bertuah ini dari bamgsa2 yang tamak!!-orang Cina bole balik ke China!! Orang India ada negerinya India... Orang Melayu kemana kah mahu berhijrah??- kalau tidak bertahan di tanah tumpah darah iaitu Malaysia!! Amen

No comments:

Post a Comment