Tuesday 9 August 2016

ok aku ngaku x sokong team Tun M dan DAP

TAPI idea parti ni aku setuju hmm.... dulu pun aku pernah komen sepatutnya UMNO tubuhkan sayap baru utk bukan melayu yg muslim serta pribumi yg bukan muslim

United Muslim,Malay and native organisation UMMNO

sepatutnya dari dulu UMNO tubuhkan sayap parti utk india dan cina muslim hmm.. boleh lantik dato dr riduan tee dan presiden india muslim KIMMA sebagai ketua dan naib ketua sayap ahli muslim yg bukan melayu dan lantik org pribumi cth iban yg bukan islam utk sayap pribumi yg bukan islam

hmm... dulu aku harap UMNO yg buat TAPI kalau parti muhyidin ni buat alangkah bagus

sebab pada aku realiti di Malaysia kepimpinan negara harus ditunjangi oleh melayu islam,bukan melayu tapi islam dan pribumi x kira islam atau bukan islam

tu pendapat peribadi aku ler huhuhu walaupun x sokong team tun M ni sebab DAP hmm.... TAPI idea permulaan ni mcm best la pulak

No comments:

Post a Comment