Friday 10 June 2016

Kenapa Pelajar Perempuan Selalu Di Tindih Lembaga Hitam

Kenapa Pelajar Perempuan Selalu Di Tindih Lembaga Hitam, begitulah tajuk cerita seram kali ni. Kisah seram penuh misteri ni telah dikongsikan oleh Anis (bukan nama sebenar) bekas pelajar UiTM Shah Alam. Kisah ini merupakan kisah benar di mana beliau telah di ganggu oleh lembaga hitam dan di tindih oleh lembaga tersebut beberapa kali semasa tidurnya. Bukan itu sahaja malahan keluarga Anis dan rakan terdekatnya juga mengalami gangguan misteri ni. Kanapa ia boleh terjadi sebegini rupa? Jom kita baca kisah selanjutnya yang penuh episod yang seram. 
Tahun 2006, saya melanjutkan pelajaran di UiTM Shah Alam. Semester pertama saya duduk di kolej. Masuk semester ke-2 saya berpindah ke rumah sewa. Sewaktu duduk rumah sewa ni saya dapat kenal dengan ramai kawan baru. Salah seorang nama dia Elly. Satu hari saya teman Elly jumpa dengan kawan dia. Beberapa hari lepas tu Elly beritahu saya yang kawan dia nak kenal dengan saya. Saya cuba berkenalan dengan dia dan makin lama makin rapat. Akhirnya dia approach saya untuk jadi girlfriend dia.

Boyfriend Si Pengamal Ilmu Hitam Gangguan Lembaga Hitam

di tindih lembaga hitamAwal² berkawan memang semuanya ok. Tapi lama² banyak benda yang dia tipu saya terkantoi. Banyak kali juga lah bersabar dan cuba maafkan dia. Sewaktu tahun baru 2009, dia cakap dia nak tinggalkan saya selama sebulan sebab nak berguru dengan pakcik dia. Pakcik dia memang berkebolehan dalam benda² yang pada saya syirik ni. Sebulan tu memang saya menangis hari² dan call dia pujuk jangan buat saya macam tu. Tapi makin lama makin ok. Genap sebulan, dia cari saya semula. Saya pun terima balik macam biasa. Entah macam mana, terkantoi rupa-rupanya selama sebulan dia tinggal saya sebab dia tengah cuba buat ex-girlfriend dia balik pada dia dengan cara yang tak elok. Bila saya tau, saya diam kan je. Sambil tu saya kuatkan hati untuk cari orang lain.

No comments:

Post a Comment