Saturday 17 December 2016

Ada tak siapa-siapa yang berminat nak jadi Dealer Topup?
Topup ini dah macam jadi keperluan seharian kita. Nak call orang, pakai topup. Nak mesej orang, pakai topup. Nak whatsapp orang, pakai topup. Yalah, whatsapp memang free. Tu pun kalau ada data internet. Internet pun kena beli pakai topup juga. Nampak tak betapa besarnya peranan topup di kalangan kita.
Kedai topup memang melambak dekat luar. Tapi cuba bayangkan kalau kita nak pakai topup di waktu kecemasan. Tengah malam pula tu. Rasa-rasanya ada tak kedai topup yang buka tengah malam dan jual depan rumah kita? Secara logiknya, memang susah nak jumpa.
Ya, masa inilah anda kena bertindak dan jadilah Dealer Topup dengan cara yang mudah serta modal yang rendah. Macam mana caranya?
1. Buat pembayaran yuran pendaftaran (Serendah RM70 seumur hidup)(Percuma Modal Topup Rm20 DiBerikan)
2. Saya daftarkan anda.
3. Akaun topup diaktifkan. Anda akan dapat member id dan password dari sms.
4. Anda masukkan modal topup. (Serendah RM10)
5. Dah boleh mula jual topup.
6. Nak INCOME yang lebih,boleh cari orang join.
Jangan risau, modal yang anda perlu keluarkan tak lah sampai beribu-ribu. Modal rendah, risiko pun rendah. Untung tetap ada. Macam mana?
Contohlah anda sudah mendaftar jadi agen. Ada kawan nak beli topup dengan anda RM10. Bila anda topupkan kawan tu, bukan RM10 yang akan ditolak dari akaun. Tapi **RM9.50. Sama juga bila anda topupkan nombor anda sendiri. Topup RM10 tapi yang ditolak dari akaun hanya **RM9.50. Murah kan?
Berminat untuk mendaftar sebagai dealer topup? Atau ingin tahu lebih lanjut?
Call/SMS/Whatsapp +60107966105 Sarif Razi

No comments:

Post a Comment