Wednesday 28 December 2016

6 tahun bercinta dengan dia. lepas 2 tahun tak jumpa alih alih dia masukkan gambar dia dah berkahwin. hati siapa weh tak remuk bila tengok org yg kita sayang kawin dengan org lain? Allah je tahu perasaan aku time tu. saat tulah aku rasa down habis. lidah kelu taktahu nak kata apa dah. mulalah aku mengimbas kembali kenangan2 manis aku dengan dia. berpanas, berhujan, bersusah, bersenang semua bersama sama. aku tengok gambar kau kat pelamin dengan pasangan kau. gembira sangat. jelas terpancar wajah bahagia kau. aku rasa sedih sangat bila tengok gambar tu. aku tak sangka org yg aku sayang selama 6 tahun kahwin dengan orang lain dalam sekelip mata sahaja. sekarang ni kau tengah berhoney moon. ye aku tau kau tengah bergembira honeymoon di Hotel yang sama, bilik yang sama. tetapi, dua harga yang berbeza. kenapa bayar lebih? anda boleh mencari hotel ideal anda di trivago. trivago membandingkan lebih daripada 200 laman web. anda boleh mencari hotel ideal anda dengan harga terbaik. Hotel? TriVaGo ......

No comments:

Post a Comment