Saturday 17 June 2017

" Kakah Yang Suruh Bukak Seluar Dan Tindih Dia " - Praktik Adegan S3ks Selepas Melihat Mak Buat Dengan Kekasih !





assalamualaikum.. ini kali pertama saya nak minta pendapat warga KRT , ini bukan masalah rumahtangga tapi saya nak minta pendapat semua pembaca mengenai masalah anak saya .

sy ada ank 2 org..laki n pompuan..ank lelaki umo 4thun 9bln..sy ada amik anak asuhan pompuan umo 5thun.. sebulan awl sy jga budak tu..ok je perangai.. then bln kedua..dah makin x mndgr kata..

masa sy n hsbnd tgh makan..ank2 sy n ank asuhan sy tu bermain kat bilik khas hsbnd buat tmpt untuk bermain..selesai kmi mkn..sy tgh kemas2 meja mkn..budak pmpuan tu tutup pintu bilik tu..sy biarkn.

lps tu sunyi je dlm bilik tu..

sy tolak la pintu bilik tu..tgok dia tgh baring kt tilam dia nk buka seluar dia..ank laki sy dduk kt bawah kaki dia.. sy marah la dgn nada yg tinggi..

tnya mereka nk buat apa..ank sy tu bdiri ketakutan..tarik ank laki sy tu keluar..sy tnya nak buat apa..dia jwb..

kakak suruh abg buka seluar mcm kakak...kakak suruh tindih dia..allahu..

tkjut btul dgr dia jwb mcm tu..teruk juga sy rotan kaki dia guna hanger..budak pmpuan tu tutup bilik cpt2..sy tolak la..marah2 kt dia..knpa bawa anak aunty buat mcm tu..siapa yg ajar!!!!😠😠😠..

mgkin 1 blok jg dgr suara sy marah2.. hsbnd dgr..dia pla yg p mrh ank kmi..ayah x pernah ajar abg buat mcm tu!!!abg lelaki..dia perempuan..x boleh buat mcm tu! ank sy jwb..kakak suruh.. nk je sy rotan budak tu..tp yela..ank org..mna sy berani...

saya kurung je budak tu sampai mak dia datang , Saya nak bagitahu mak dia tapi saya takut mak dia pulak malu .
2 minggu selepas  itu , Baru semalam lagi kejadian berlaku 

 dia suruh ank llki sy buka seluar..nak main hisap bibird..astagfirullahalazim! 

sy hilang sabar..sy amik hanger baju..sy rotan anak sy dan budak  tu..saya tanya dia mana dia tahu semua tu 

 dia ckp nmpk mumy dia...

Sebenarnya , mak dia single mom dan tinggal bersama dengan kekasih mak dia . Luruh hati saya bila dia bawa anak saya buat benda tak senonoh tu !! 

Teruk anak saya dirotan ayahnya padahal kami tahu anak kami tak bersalah dan tak pernah tahu benda-benda macam tu . Tapi budak tu pun dirotan suami saya kat kaki dia sambil marah-marah .

 *tula..mami ko bodoh!!! buat bgtu depan anak..skg ko bawa anak uncle buat begitu..* rsa da xnk jga bdk ni n nk je bgtau mak dia..tp risau mak dia malu pla.


Awasi anak korang , jangan berikan gadget , dedahkan pada perkara seks dan paling penting jaga perilaku ketika berdepan dengan anak-anak . Tidak perlu menunjuk kemesraan depan anak-anak cukuplah dibilik tidur je .


www.kakishare.my

No comments:

Post a Comment