Thursday 21 September 2017

Ingin memetik๐ŸŒน๐Ÿ’

๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍✈️๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍⚕๐Ÿ‘ฎ๐Ÿป
Ada 3 lelaki nak masuk meminang anak ๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam.

๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam -"Kau nama siapa?"
Lelaki 1๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍✈️:"Nama saya Asri"

๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam:"Haa..Kau baca surah Al-Asri....aku nak dengar. ."
๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍✈️Lelaki itu berjaya membaca dengan lancar...

๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam:"Apa nama kau?"
Lelaki 2๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍⚕:Nama saya Anas,๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam.

๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam:Ok,kau pulak baca surah An-Nas.
๐Ÿ‘จ๐Ÿป‍⚕Lelaki itu membaca surah itu dengan baik & lancar.

Tiba giliran lelaki yang ke-3๐Ÿ‘ฎ๐Ÿป.Dia kelihatan menggigil ketakutan.

๐Ÿ‘ณ๐ŸปPak Imam:"Kau pulak siapa nama?"
Lelaki ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿป:"Err...Err...Nama saya Yassin...Tapi kat rumah mak & ayah saya panggil saya Qulhuwallahuahad...

๐Ÿคฆ๐Ÿป‍♂๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜†๐Ÿคฃ
Jgn senyum sorang2

No comments:

Post a Comment