Monday 19 September 2016

✅✅✅✅✅✅✅✅✅
Assalamualaikum.
Sahabat-sahabat yang dirahmati Allah.
Saya perkenalkan diri saya. Nama Ustazah Hajjah Wan Habsah binti Ahmad. Atau dikenali sebagai Chef Ustazah Chef Selebriti dalam TV 1 dan TV Al- Hijrah.

Ni betul-betul nak minta tolong. Khas bagi umat Islam di Chiba Jepun.

Kalau sesiapa  yang prihatin untuk agama Allah. Marilah kita pakat bantu untuk Selamatkan Masjid Chiba. Demi sayangkan agama kita untuk melihat syiar Islam tersebar di bumi Jepun.

Untuk pengetahuan.
Umat Islam pelajar dan pekerja Islam (dari pelbagai negara) Chiba sekarang menyewa di satu tingkat sebuah bangunan di Chiba untuk solat setiap bulan sebanyak RM4,000 (Hasil  kutipan bersama)

Namun kini, pihak tuan bangunan minta mengosongkan bangunan atau bayar kepada mereka 2 juta.

Setakat ni sudah RM1.5 juta telah berjaya dikumpul oleh pelajar dan umat Islam di sana. Kita nak RM500,000 sahaja lagi.

Tak sampai 10 hari lagi tempoh yang diberi.

Moga Allah luaskan rezeki sahabat-sahabat saya dunia akhirat untuk membantu agama Allah.

Tak payah risau Misi ini dari adik saya sendiri Wan Abdul Aziz yang tinggal di Jepun selama 18 tahun.

Ni no akaun ;
153010197400 Maybank
WAN HABSAH BINTI WAN AHMAD.
Saya sendiri akan salurkan kepada Pengerusi CICC

Yang benar,
Chef Ustazah
Ustazah Wan Habsah binti Wan Ahmad.
16 September 2016

NOTA : Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus berhubung dengan saya 0139802465
17 sept malam sahaja.(sebab siang ada kursus penuh)
Hari lain siang boleh
✅✅✅✅✅✅✅✅✅
Minta sokongan sahabat-sahabat yang dermawan untuk pakat-pakat sebar.
Moga Islam terus subur berkembang di bumi ini.

Tak derma tak apa..Minta SHARE SHARE kepada sahabat-sahabat.

No comments:

Post a Comment